Tagastusõigus

 

5.4.1. Juhul, kui klient avastab toote kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne toode või toode jõuab kliendini halvas seisukorras ja/või avatud peamises pakendis, kliendil tuleb teavitada sellest müüjat e-posti teel kooskõlas tingimuste punktiga 6.4., lisades e-kirja manusesse vastavad, hea kvaliteediga tõendid (näiteks pildid).

5.4.1.1. Vale, defektse, halvas seisukorras või avatud peamises pakendis toote tagastamise asemel saavad müüja ja klient soovi korral eraldi kirjalikult kokku leppida toote tagasisaatmise. Vastava kokkuleppe saavutamise korral vale, defektne, halvas seisukorras või avatud peamises pakendis toode ei kuulu enam tagastamisele, ning müüja on kohustatud tagastama 14 kalendripäeva jooksul selle toote osas kliendiga kokkulepitud rahasummat samale pangakontole, kust makse selle toote eest teostati.

5.4.2. Müüja vastutab kliendi tellitud toote kahjustumise või kadumise eest selle transportimise jooksul. Kauba kohale toimetamise hetkest müüja enam ei vastuta kauba kahjustumise või kadumise üle. Tellitud kaup loetakse kohale toimetatuks, kui see on jõudnud kliendi valitud pakiautomaati või postkontorisse.

5.5. Juhul, kui klient ei ole SmartPOSTi või välismaa postkontori määratud hoiutähtaja jooksul (üldjuhul seitsme kalendripäeva jooksul – täpsemat teavet saab nimetatud tarnijate kodulehtedelt) tellitud kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud. Sel juhul müüja teostab tellimuse eest tasutud rahasumma tagasimakse pangakontole, kust makse teostati, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates tellimusest loobumise teate saamise kuupäevast. Sel juhul tellimuse saatmise ja tagastamise kulud kannab täies mahus klient. Sellest lähtudes on müüjal on samuti õigus teha tasaarveldus tagasimakse teostamisel.

5.6. Müüja ei vastuta kliendi tellitud kauba kohale toimetamise viibimise eest, kui kaup anti tarnijale üle õigeaegselt, kuid kohale toimetamine viibis asjaolu tõttu, mida müüjal polnud võimalik kontrollida või mõjutada. Müüja ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest, kui müüjast ükskõik, mis mittetuleneval põhjusel, on kolmas isik saanud ligipääsu pakiautomaadi sahtlisse, kuhu tellitud kaup toimetati.

5.7. Juhul, kui klient on saanud vale sisuga kauba, tuleb müüjat selleset viivitamatult teavitada e-posti teel. Pakk tuleb tagastada müüjale tagastuskoodiga või selle puudumisel konsuleerida müüjaga. Tagastuskulud katab täies ulatuses müüja, kui tagastus on kooskõlas müüjaga.

Scroll to Top
0
Sinu ostukorv
  • No products in the cart.