Müügitingimused


Marceboutique OÜ
, registrikood 14082579, aadress J.Sütiste tee 6, Tallinn, 13411, Harjumaa, Eesti (edaspidi nimetatud Müüja) ja Klient, kes vormistab www.marcella.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimuse ankeedile oma isikuandmed (edaspidi nimetatud Klient), lepivad kokku alljärgnevates tingimustes: 

1. Üldtingimused.

1.1. www.marcella.ee e-pood (edaspidi e-pood) on Müüja poolt asutatud internetipood, mille vahendusel Müüja müüb ja Klient ostab, Müüja poolt pakutavaid tooteid.

1.2. Pooled juhinduvad Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning käesolevatest tingimustest.

1.3. Müüjal on õigus mistahes aja hetkel muuta oma e-poe sisu, pakutavat kaubavalikut ning alljärgnevaid tingimusi. 

2. Ostu sooritamine

2.1. Kõik Müüja e-poes müüdavad tooted on Müüja laos saadaval.

2.2. Juhul, kui toodet siiski ei ole laos, võtab Müüja Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue kätte toimetamise aja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või makstud raha tagastamise. Raha tagastamine Kliendile toimub viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

2.3. Klient valib e-poest soovitud tooted, lisab need ostukorvi, täidab tellimuse ankeedi ning tasub toodete eest läbi sobiva pangalingi.

2.4. Kliendile saadetakse tema poolt sisestatud e-posti aadressile tellimuse ja tasumise kinnitus.

2.5. Klient on kohustatud esitama tellimuse ankeedil tõesed andmed, kuna need on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebatõestest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.6. Tellimuse täitmine toimub siis, kui Müüja on saanud e-poe kaudu esitatud tellimuse ning Klient on tellimuse eest tasunud. 

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse sellel hetkel, kui ta on valitud toote lisanud ostukorvi.

3.2. Klient võib ostukorvis olevate toodete kogust muuta, uusi tooteid lisada ja kustutada. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil klikkida lingile „Telli”, mis järel suunatakse Klient tellimuse ankeedile.

3.3. Kui Klient on tellimuse ankeeti sisestanud vajalikud andmed ning tellimuse esitanud, suunatakse ta tellimuse kinnituse ja makseviisi valiku leheküljele.

3.4. Marceboutique OÜ on isikuandmete vastutav töötleja.

3.5. Marceboutique OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ.

3.6. Klient saab tasuda krediitkaardiga või pangakaardiga andmete sisestamisel Stripe teenuse pakkuja kaudu. 

3.7. Makseid võetakse vastu eurodes.

4. Kliendi taganemisõigus

4.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Müüjapoolset tellimuse täitmist sellest taganeda, siis kohustub Klient võimalikult kiiresti Müüjat kirjalikult teavitama. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile kontakt@marcella.ee

4.2. Kui eelpool nimetatud teavitus taganemise kohta jõuab Müüjani enne Müüjapoolset tellimuse täitmist, kannab Müüja Kliendi poolt tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemise teate kätte saamisest. Summa tagastatakse samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale. E-poe makselahendusega seonduvate teenustasude tõttu peetakse ostu summast kinni 5%. 

5. Tagastusõigus

5.1. Kaupa saab tellida SmartPOSTi ning kulleriga. Välismaale tellimise korral saabub kaup postkontorisse või pakiautomaati Packeta Ltd vahendusel. 

5.1.1. Kauba kohale toimetamise tasu Eesti piires kliendi valitud pakiautomaati kannab täies mahus müüja kui kliendi ostukorvi summa ületab 80 eurot (v.a tingimuste punktis 5.5. kirjeldatud juhtudel). Alla 80 euro ostude puhul kannab kohaletoimetamise kulud ostja.

5.1.2. Kauba tellimisel välismaale lisandub kauba hinnale kohale toimetamise tasu.

5.2. Eestisisene saadetis jõuab üldjuhul kliendi valitud pakiautomaati 3-5 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumist.

5.3. Kauba kohale jõudmisest pakiautomaati teavitavad SmartPOST SMSi-ga, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks koodi. Kauba saabumisest välismaa postkontorisse või pakiautomaati teavitab sellest klienti vastav teenusepakkuja.

5.4. Tellimuse kättesaamisel kohustub klient avama selle pakendit hoolikalt, et seal olev toode ja selle pakend ei saaks kahjustada. Juhul, kui klient rikub seda nõuet ja vähemalt toote pakend saab kahjustada, siis selle toote puhul 14-päevane tagastamisõigus ei kohaldu sõltumata sellest, kes tegelikult tellimuse pakendit avas ja kahju tekitas.

5.4.1. Juhul, kui klient avastab toote kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne toode või toode jõuab kliendini halvas seisukorras ja/või avatud peamises pakendis, kliendil tuleb teavitada sellest müüjat e-posti teel kooskõlas tingimuste punktiga 6.4., lisades e-kirja manusesse vastavad, hea kvaliteediga tõendid (näiteks pildid).

5.4.1.1. Vale, defektse, halvas seisukorras või avatud peamises pakendis toote tagastamise asemel saavad müüja ja klient soovi korral eraldi kirjalikult kokku leppida toote tagasisaatmise. Vastava kokkuleppe saavutamise korral vale, defektne, halvas seisukorras või avatud peamises pakendis toode ei kuulu enam tagastamisele, ning müüja on kohustatud tagastama 14 kalendripäeva jooksul selle toote osas kliendiga kokkulepitud rahasummat samale pangakontole, kust makse selle toote eest teostati.

5.4.2. Müüja vastutab kliendi tellitud toote kahjustumise või kadumise eest selle transportimise jooksul. Kauba kohale toimetamise hetkest müüja enam ei vastuta kauba kahjustumise või kadumise üle. Tellitud kaup loetakse kohale toimetatuks, kui see on jõudnud kliendi valitud pakiautomaati või postkontorisse.

5.5. Juhul, kui klient ei ole SmartPOSTi või välismaa postkontori määratud hoiutähtaja jooksul (üldjuhul seitsme kalendripäeva jooksul – täpsemat teavet saab nimetatud tarnijate kodulehtedelt) tellitud kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud. Sel juhul müüja teostab tellimuse eest tasutud rahasumma tagasimakse pangakontole, kust makse teostati, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates tellimusest loobumise teate saamise kuupäevast. Sel juhul tellimuse saatmise ja tagastamise kulud kannab täies mahus klient. Sellest lähtudes on müüjal on samuti õigus teha tasaarveldus tagasimakse teostamisel.

5.6. Müüja ei vastuta kliendi tellitud kauba kohale toimetamise viibimise eest, kui kaup anti tarnijale üle õigeaegselt, kuid kohale toimetamine viibis asjaolu tõttu, mida müüjal polnud võimalik kontrollida või mõjutada. Müüja ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest, kui müüjast ükskõik, mis mittetuleneval põhjusel, on kolmas isik saanud ligipääsu pakiautomaadi sahtlisse, kuhu tellitud kaup toimetati.

5.7. Juhul, kui klient on saanud vale sisuga kauba, tuleb müüjat selleset viivitamatult teavitada e-posti teel. Pakk tuleb tagastada müüjale tagastuskoodiga või selle puudumisel konsuleerida müüjaga. Tagastuskulud katab täies ulatuses müüja, kui tagastus on kooskõlas müüjaga.

                                                    Privaatsuspoliitika 

1. Üldsätted

1.1. Marceboutique OÜ privaatsuspoliitika sätestab põhimõtted, mille alusel Marceboutique OÜ töötleb oma klientide isikuandmeid. Klientide isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Marceboutique OÜ, aadress J.Sütiste tee 6, 13411 Tallinn reg.14082579 

1.2. Marceboutique OÜ privaatsuspoliitika kehtib kõikide füüsilisest isikust klientidele, kes ostavad marcella.ee veebipoest (edaspidi: veebipood) kaupu ja tooteid ning kes külastavad veebipoodi.

1.3. Isikuandmeid kasutatakse klientide parimaks teenindamiseks ning kõigi lepinguliste suhete ja seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks.

1.4. Kõik Marcella OÜ-le edastatud isikuandmed on konfidentsiaalsed ja ei kuulu avalikustamisele kolmandatele isikutele.

2. Andmete töötlus ja ligipääs

2.1. Isikuandmeid töötleme kooskõlas meie privaatsuspoliitikaga ja ostu- ja kasutustingimustega.

2.2. Andmetele on ligipääs Marceboutique OÜ-l, maksete vahendajal ja postiteenuse pakkujal paki kohaletoimetamisel. Kauba saatmiseks edastame kliendi täisnime, telefoninumbri, e-posti aadressi ja pakiautomaadi andmed postiteenuse pakkujale (SmartPOST või Packeta).

2.3. Maksete vahendaja töötleb isikuandmeid oma igapäevases majandustegevuses. Makseteenuse partner vastutava töötlejana saab isikuandmed otse andmesubjektilt („Teie“).

2.4. Marceboutique OÜ võib kliendi isikuandmete töötlemisel kasutada kolmandast isikust teenusepakkujaid, kes osutavad Marceboutique OÜ-le vajalikke tarkvarauuenduste, turunduse ja makse- ja postiteenuseid.

2.5. Marceboutique OÜ-l on õigus edastada isikuandmeid järelevalve-, uurimis- ja korrakaitseasutustele õigusaktides toodud juhtudel.

3. Isikuandmete kogumine ja selle eesmärgid 

3.1. Marceboutique OÜ kogub andmeid veebipoe tellimuse vormistamisel ja tellimisel ning uudiskirjaga liitunutelt.

3.2. Veebipoe ostu teenindamiseks on vajalik kliendi täisnimi, e-posti aadress, aadress, telefoninumber ja pakiautomaadi nimi. Eesmärgiga vormistada korrektne tellimuse kliendile ja selle kauba aegne kohaletoimetamine määratud sihtpunkti postiteenusepakkujaga.

3.3. Uudiskirjaga liitunud isikute e-posti aadressi kasutame e-kirja teel reklaamteadete edastamiseks. Uudiskirja saavad vaid selleks nõusoleku andnud inimesed. Nõusolekud saame läbi marcella.ee veebilehe avalehe, kuhu klient on oma e-posti ettenähtud lahtrisse sisestanud. Andmeid kogume eesmärgiga informeerida toodetest kliente. Uudiskirjast saab alati loobuda, milleks tuleb klikkida uudiskirjas olevale lingile.

3.4. Marceboutique OÜ töötleb isikuandmeid järgnevatel eesmärkidel:

  • kliendiga suhtlemine, suhete analüüsimiseks;
  • kliendiga lepingu sõlmimiseks ja täitmiseks;
  • kliendi päringutele vastamiseks;
  • tellimuste täitmiseks;
  • turunduseks läbi uudiskirja;
  • teenuste ja veebilehe arendamiseks;
  • müügistatistika koostamiseks;
  • seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks.

4. Andmete säilitamine ja kustutamine

4.1. Veebipoe ostu isikuandmeid säilitame seni, kuniks see on vajalik Marceboutique OÜ ja kliendivahelise kliendisuhte või muu samaväärse suhte täitmiseks.

4.2. Säilitame andmeid kuni klient võitab omapoolse isikuandme töötlemise nõusoleku tagasi või kuni seadusest tulenevate tähtaegadeni alates viimase ostu sooritamisest veebilehel.

4.3. Säilitamistähtaja saabudes isikuandmed kustutatakse.

4.4. Pärast kliendi isikuandmete kustutamiseprotseduuri lõppemist reeglina ei säili Marceboutique OÜ-l kliendi isikuandmetest midagi.

4.5. Kliendil on alati õigus küsida ja saada informatsiooni oma isikuandmete kasutamise ja talletamise kohta. Selleks tuleks saata e-kiri aadressile kontakt@marcella.ee. Pärast vastava nõude saamist kohustub Marceboutique OÜ sellele asjakohaselt vastama.

4.6. Kliendil on õigus nõuda oma andmete tähtajast enneaegset kustutamist. Selleks peab klient kõigepealt edastama Marceboutique OÜ-le tahteavalduse vabas vormis e-posti teel kontakt@marcella.ee. Pärast vastava avalduse saamist kohustub Marcella Bali sellele asjakohaselt vastama 30 päeva jooksul.

4.7. Kliendil on õigus nõuda oma andmete parandamist ja esitada vastuväiteid isikuandmete töötlemisele ning võtta oma nõusolek tagasi andmete töötlemiseks.

5. Isikuandmete kaitse

5.1. Marceboutique OÜ kasutab isikuandmete kogumisel, säilitamisel ja töötlemisel ajakohaseid ja piisavaid turvameetmeid, mis kaitsevad veebilehtedel salvestatud isikuandmetele loata juurdepääsu, muutmise, avalikustamise või hävitamise eest. Juurdepääs isikuandmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

6. Privaatsuspoliitika muutmine ja täiendamine 

6.1. Marceboutique OÜ-l on õigus vajadusel privaatsuspoliitikat igal ajal täiendada ja muuta. Pärast uue versiooni kinnitamist see avaldatakse selle kinnitamise päeval veebilehel.

6.2. Kehtiv privaatsuspoliitika on alati kättesaadav Marceboutique OÜ veebilehel.

6.3. Marcella Bali veebipoest ostmisel füüsilisest isikust ostjale kohaldub see privaatsuspoliitika versioon, mis kehtis ostu hetkel.

7. Kliendi õigused 

7.1. Kliendil on igal ajal õigus küsida Marceboutique OÜ-lt enda isikuandmeid ja kellele Marceboutique OÜ on kliendi isikuandmed edastanud, nõuda enda isikuandmete parandamist ning kustutamist.

7.2. Isikuandmete töötlemisega seotud taotlused palume esitada e-posti teel aadressile kontakt@marcella.ee

8.3. Marceboutique OÜl on õigus jätta kliendi taotlus rahuldamata, kui isikut ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamine ei ole turvaline.

8.4. Marceboutique OÜ-l on õigus keelduda kliendi isikuandmete kustutamisest juhul, kui isikuandmete töötlemise kohustus tuleneb kehtivast lepingust, seadusest või on vajalik õigusnõuete koostamiseks.

9. Pretensioonide esitamine

9.1. Kui klient leiab, et Marceboutique OÜ rikub isikuandmete töötlemisel kliendi õiguseid, on kliendil õigus igal ajal pöörduda Marceboutique OÜ poole pretensioonide lahendamiseks e-posti aadressile kontakt@marcella.ee või Andmekaitse Inspektsiooni (aki.ee) poole.

Scroll to Top
0
Sinu ostukorv
  • No products in the cart.